11 februari, 2012

Blommigt, rosa och kängor

Klockan är två och det känns redan som om jag har gjort en massa denna dag, var och gymmade på morgonen. Kom hem, åt lunch, duschade, klädde på mig och fixade mig. Egentligen har jag fortfarande inga planer för dagen så kanske är onödigt att jag har dragit på mig allting och fixat mig men jag hoppas på att något kommer bestämmas snart.
Är inte på humör för att bara sitta hemma ensam och inte ha något speciellt att göra. Det är inte ofta jag bara vill ligga hemma i sängen och inte göra något, jag är en sån person som fort blir rastlös, gillar när jag har något att göra och inte behöver sitta still. I skolan blir det ganska jobbigt hela tiden med att behöva sitta still på lektionerna och bara jobba och hålla sig fokuserad. Brukar vara ute och gå lite hela tiden och störa andra som sitter och jobbar. Sån som jag är bara!

Kofta H&M
Linne Nike
Halsduk Gina Tricot
Shorts H&M(omgjorda typs femtio gånger dock)
Strumpbyxor Lindex
Kängor Dr Martens

Inga kommentarer: