16 februari, 2012

"Där nere står bänken där vi satt kvällen när vi vart ihop, funderar på att bära iväg den och glömma bort"

Är på något så sjukt dåligt humör idag. Inget går som jag vill, jag har inte den minsta koll på livet och vad som händer och när jag inte har kontroll så blir jag ganska instabil.
Men tycker det är rätt självklart och att jag inte behöver be om ursäkt för mitt humör, alla mår dåligt ibland.
Försöker pigga upp mig lite med fina Markus Krunegård men just nu får inte ens han mig glad. Men jag tänker ändå dela med mig med en av hans finaste låtar.

Jag undrar vad du ser
vad du gör
vart du bor
vad du jobbar med
när vi ska ses
när det blir
när det blir vi

Har världens migrän också så ska ta och gå och lägga mig och hoppas att jag kommer orka upp till skolan imorgon trots att jag vet att jag har inga vettiga lektioner alls som jag vill gå på eller något. Men behöver väl närvaron och träffa människorna i skolan.

1 kommentar:

Pandasoppa sa...

haha hej, är du medveten om detta?
försökte klicka på en länk till din blogg men det var felstavat och jag hamnade på nån kristen jävla sida.. haha prova själv! ps. du är snygg!
http://sigridss.blogpsot.com/