14 februari, 2012

Min kärlek till Star Wars och musik

Så kom hem för någon timme sen efter att ha sett Star Wars, alltså..det var magiskt. Har inga ord, jag är bara nått så fantastiskt lycklig. Jag såg Star Wars när jag var 5-6 år gammal första gången och har älskat filmerna så länge jag kan minnas. Vet inte hur många gånger jag har sett filmerna hemma på tvn, inte bästa kvalitén från VHS-filmerna men det har varit mysigt och nu få se en film som ändå betyder så mycket för mig inte bara på bion utan också i 3D! För andra är det ingen stor grej kanske men för mig är det det faktiskt. Vi alla har olika intressen, olika saker vi brinner för och älskar. Star Wars är en utav de sakerna som jag verkligen älskar.
Dessutom blev jag på sjukt bra humör av att se det, humöret har dragits ner lite nu sen jag kom hem men jag ska inte klaga och dessutom kunde det vara värre!
Imorgon ska det egentligen vara en dag med olika aktiviteter men jag kommer stanna hemma och jobba lite matte och engelska. Kommer bli skönt att få sova ut, får se om jag åker och träffar någon kompis på eftermiddagen också eller inte. Kan inte avgöra nu ifall jag kommer orka eller inte.

Ville slänga in en "dagens låt" lite sådär fint på slutet men jag kan verkligen inte välja EN låt idag så det blir två stycken. Visar ganska bra mitt breda musikintresse tycker jag också.
Har ett hat/älskförhållande till Melissa Horn, så fint men ändå så fjantigt och mesigt härligt.


Godnatt allihopa!

Inga kommentarer: