20 februari, 2012

Vans och tunna strumpbyxor, mer vår kan det inte bli!

Förlåt för den lilla pausen jag har tagit men nu när jag inte har varit i Stockholm så har jag inte haft tid eller lust att skriva något. Men är tillbaka nu i vår kära huvudstad!
Har haft en lång dag i skolan men nu är stortsett allt klart, har lämnat in den sista engelska uppgiften, har gjort kommunikationsprovet och har lämnat in labbraporten så nu är det bara att ta det lugnt. Går imorgon och på onsdag också och sedan är det lov för mig! En och en halvvecka, snacka om lyx!
Har ännu inga planer dock för lovet, ska väl ta och umgås med kompisar, ta det lugnt och bara försöka ha det så kul som möjligt. Dock så blir det väl mest att sitta hemma då jag sparar pengar inför Storsjöyran som jag planerar på att gå på i sommar och bland annat se Tant Strul och Den svenska björnstammen, fatta va grymt! Ser verkligen fram emot det så kan vara bra att spara pengar så jag kan köpa biljetten snart!

ps. har ni instagram så kan ni ju allt ta och följa sigridsvederoth lägger upp en hel del bilder som jag tar under dagen! Och när vi ändå gör reklam så har jag tumblr också, där hamnar alla bilder som inspirerar mig så passa på att kolla in också där när ni ändå håller på!

Inga kommentarer: