03 mars, 2012

En dag i solen

Idag har var verkligen varit ute hela dan, har varit i trädgården och bara krattat löv hela dan. Väldigt skönt faktiskt att hålla på i trädgården, fast jag tycker bättre om att ta hand om blommor och träden mer än att kratta löv men det är sånt som behövs göra för att man senare ska kunna göra roligare saker i trädgården!
Så underbart med solen, känns lite på kinderna att man har varit ute i solen! 
Och väldigt skönt att vara ute och andas, dessutom så är man sysselsatt så jag inte kan tänka på att skolan börjar igen på måndag och att jag kommer ha massa plugg igen.
På tal om plugg..måste plugga matte ikväll och imorgon, har diagnos på måndag. Borde sätta på nån bra film och börja plugga. Undrar vad jag ska kolla på? Är lite sugen på att kolla på Matrix faktiskt, var ett bra tag sen! Eller kanske någon gammal Disney klassiker som Aristocats eller Den lilla sjöjungfrun? Får klura på det ett tag!

Bild från när jag var i Paris.

Dagens låt också kanske?
 

Inga kommentarer: