11 mars, 2012

Gårdagen

Hann aldrig skriva igår om min dag, fast det hände väl inte så mycket egentligen.
Började dagen med att gå på gymmet, sen åkte jag in till stan och träffade Angie. Vi gick runt lite, snackade och så åt vi lunch på Wayne's. Så skönt att snacka med någon som förstår en lite bättre än alla andra.
Sen på kvällen när jag kom hem så satte jag mig ner och såg Melodifestivalen med mamma och pappa, sjukt tråkigt och det var många dåliga låtar men jag gillade den som vann faktiskt. Ganska coolt framträdande. Men det bästa med kvällen(förutom att brorsan kom hem och var sällskap) var nog att mamma gjorde efterrätt, kolla bara på den!
Chocklad- och vaniljglass med jordgubbar, vindruvor och kiwi.
Nom nom nom, älskar det.

Vaknade upp för inte så länge sen, har ätit frukost och sitter nu framför datorn och kollar på That '70s Show och kollar saker på internet som jag inte gjorde igår. 
Vill egentligen bara ligga hemma och sova idag men jag tror jag har planer för dagen faktiskt, kommer bli nice. Saknar Martin så nice att träffa pojken!

Inga kommentarer: