18 mars, 2012

Jag längtar efter sommaren.

Söndag, en lika lång och tråkig dag som alltid.
Jag lyckades visst somna igår innan tio men vaknade ändå inte förrän tolvtiden och var jätte trött. Låg i sängen, pluggade och kollade på Rock Star. Fortsatte ligga i sängen, kollade på några That '70s Show avsnitt och kände mig som världens mest ensamma tjej. Är väl helt enkelt bara på sånt humör just nu.
Usch, är så rastlös. Känns som om den har dagen har pågått i 24 timmar nu.
Fast har fått en del gjort, har pluggat en hel del historia så jag behöver knappt göra något mer innan provet nu och så har jag sökt lite sommarjobb hos Stockholm stad, om jag får tur så får jag mitt första handsval - d.v.s. städning utomhus.
WOHO, HOPPAS JAG FÅR PLOCKA ÖLBURKAR OCH FIMPAR I NÅGON AV STOCKHOLMS PARKER!!
Eller..låter inte helt fel egentligen, får vara ute i solen, kan lyssna på musik samtidigt, jag kommer inte vara rastlös hela sommaren OCH det bästa är att jag får betalt för det! Typs 80 kr/timmen eller vad det var, kan bli en del om jag jobbar..typs hela sommaren. Som jag inte kommer göra.
Hade tänkt att vänta med att prata om det eller skriva om det tills jag har anmält mig till kursen och så men kan inte vänta haha, så himla pepp och förväntansfull så här är det: jag kommer plugga en intensivkurs i Engelska i självaste Bournemouth!
Så här fint är det där om man ska lita på bilder från google.
Så, jag kommer vara borta två veckor i början av Juli. Helt fantastiskt!
Jag är så sugen på det här, mamma säger att vi ska boka in mig nu i veckan. Lovar att om det här skiter sig på något sätt så kommer jag grina. Det skulle bara vara så himla kul ju att få komma dit och jag behöver det både som en upplevelse för livet och för mitt humör men också för mitt sjukt dåliga betyg i engelska i skolan så att få bo i England två veckor skulle göra mig gott! Speciellt när jag kommer bo tio minuter ifrån den där underbara stranden.
Kommer låtsats att jag lever i filmen Submarine! Det är så fint när de är på stranden.
Borde leta upp mig en britt där som jag kan flytta till efter gymnasiet och vara lycklig med och dricka te och gå i regnet med.
Känner att min fantasi spårar ut lite som vanligt.

Här får ni en fin låt med ännu finare video och finaste tjejen.
Om jag blekte håret och klippte luggen kortare och plattade håret så skulle jag kunna gå runt och låtsats att jag är Veronica Maggio. 
Skulle va rätt fett faktiskt.

Inga kommentarer: