16 mars, 2012

"Jag vet hur ont det gör när hoppet dör"

Äntligen fredag igen, så fantastiskt skönt så jag inte vet var jag ska ta vägen. Jag har en lång lista på saker jag borde göra innan skolan börjar igen på måndag men jag känner verkligen bara för att ligga och vila i sängen med en kopp vaniljte eller kaffe. Är sugen på att baka några kakor och gå ute i skogen imorgon om solen skiner.
Borde imorgon sätta mig på altan med historieboken och njuta. Jag hoppas faktiskt att ingen ska höra av sig och vilja umgås med mig den här helgen, jag behöver vara ensam med mina tankar ett litet tag nog.
Körde på glasögon och massa ringar idag.

Eftersom det är en skön fredag som jag bara ska spendera här hemma i sängen så vill jag dela med mig av en jättefin låt som passar när man är på sånt här humör som jag är på just nu.
Vill gifta mig med Markus, tänk er att sitta ute på balkongen en solig vår dag men honom och en akustisk gitarr. Att få höra honom sjunga för än samtidigt som man njuter av solen och en kopp kaffe. Så skulle jag vilja leva!

Inga kommentarer: