29 mars, 2012

Markus, den bästa.

Kom just hem, satte på vattenkokaren och hoppade in i duschen. Sitter nu i sängen i pyjamas, fuktigt hår, en kopp vaniljte och fötter och hals som gör ont.
Men det gör inget för jag känner mest lycka.
Är verkligen alldeles för trött för att kunna skriva en sammanhängande och bra text just nu, denna spelning var sjukt underbar bara och min älskade pappa klickade med Markus direkt och snackade i flera minuter! Pappa är så gullig och söt också så han frågade om han kunde få en affisch, det fick han! Och även den fick han signerad. Herregud, lät pappa få LPn signerad med tanke på att jag fick träffa Markus igår och fick mina saker signerade men sprang fram lite snabbt för att få min biljett signerad. Mest bara för att få se honom på nära håll och att bli nersmittad av hans underbara energi.




ps. har obehagligt ljud i öronen.
Tinnitus? 

Inga kommentarer: