05 mars, 2012

"Skulle springa efter men trampa snett, ibland gör man fel, ibland gör man rätt"

Det är så skönt när man kommer hem, tar bort sminket och byter om till hemmakläder. Går och kokar lite vaniljte och fixar ett fotbad, sätter sig framför tv:n och kollar på Scrubs och How I met your mother och bara myser. Klappar lite på hundarna och bara vilar. Så himla skönt!
Sitter och väntar på att äta middag, mamma som lagar mat idag! Sen ska jag vänta ännu lite till och hoppas på att andra säsongen av That '70s Show ska ladda klart så ska jag plugga matte och svenska.

Vill ni veta en rolig grej?
Jag fick A på Kommunikationsprovet jag hade innan lovet, blev fan chockad. Så ja, denna kurs är inte så svår som jag trodde det skulle bli haha
Skulle nog tycka det var roligt ifall vår lärare var lite mer..rolig, lärarna är faktiskt en stor del av skolan. Har man inte bra lärare som man gillar så blir ämnet svårare och tråkigare.
Ifall ni inte redan visste det! Så sjukt onödigt med de som håller på och bråkar med sina lärare och kaxar upp sig, det blir bara svårare då för en själv.

Inga kommentarer: