11 april, 2012

En ny favoritfilm kanske?

Igår kväll kollade jag på Margin call, den var mycket bättre än jag trodde faktiskt! Att göra en film om finanskrisen intressant trodde jag bli ganska tråkig tyvärr men självklart ska jag kolla på den när en av mina favorit skådespelare är med, det vill säga Zachary Quinto som spelar en av huvudrollerna. Alla filmer/serier med honom är mina favoriter men denna var verkligen sjukt bra med eller utan ZQ. 
Har svårt att sammanfatta handlingen med det handlar om ett företag under en dag i början av den stora finanskrisen 2008, mer kan man nog inte säga. Det skulle förstöra filmen att säga mer ju!
Hursomhelst så får ni chansen så se den, tror den går på bio just nu här i Sverige också. Skulle ha velat gå och sett på bio men jag har det lite tajt med vänner som vill gå på bio.

Nu ska jag fixa mig och sen ska jag till tandläkaren!

Inga kommentarer: