17 april, 2012

En trött Sigrid på tisdagen

De sakerna som cirkulerar i mitt huvud för tillfället;

Att jag MÅSTE skaffa mig Star Wars - Battlefront 2 till mitt PS2 till i helgen. Kan inte avgöra om jag ska beställa på CDON och hoppas på att det hinner komma eller gå i butiker och leta efter spelet.

Att min favorit man, Eli Roth fyller 40 år i morgon!
Och jag ska baka tårta för att fira lite sådär på distans, men ska twittra honom en bild på kakan ifall den blir fin. Det måste jag ju bara göra och sen får jag hoppas att han ser det.

Okej..det var väl det, är väl standard att jag sitter och tänker på Star Wars och Eli Roth faktiskt sorgligt nog. Annars då?
Hade nationellaprov i Svenska, den muntliga delen idag, gick fan rätt bra måste jag säga! Kände att jag valde bra tema och så hehe, var tema relationer så jag pratade om min relation till Star Wars faktiskt, det är ju inte direkt någon ny förälskelse.
Denna vecka känns rätt skön, har en muntliggrej i Svenska på torsdag och jag ska få göra omprov i matte på fredag men annars är det inget som hänger över mig och stör! Sedan nästa vecka är jag ledig på måndagen, har nationellaprov på tisdag och torsdagen i svenska, både jobbigt och skönt. Svenska nationella är inte direkt något av det jag oroar mig mest över när det kommer till de nationella proven, kommer ha mycket svårare på engelskan. I 9an var jag på gränsen till MVG och nu har jag E / D(som ett G+). Känns inte så bra liksom, vet inte vad som har hänt men kommer väl kunna höja mig sedan nästa termin när jag har bott lite i England och lärt mig massa!

Inga kommentarer: