14 april, 2012

Fast i speletsvärld

Plötsligt är det mitt i natten och dagen börjar gå till sitt slut.
Precis som jag trodde så är jag fast i Star Wars: The force unleashed, vad ska jag säga? Det är helt enkelt fett. Det bästa är ju handlingen som faktiskt har något med filmerna att göra till skillnad från vissa andra spel som knappt hänger ihop med filmerna alls. Grafiken är bra, lite småfel som jag stör mig på bara men ska inte klaga. Var det mycket fel på spelet så skulle jag inte spela liksom.

Så nu sitter jag i soffan med datorn i knät, tagit och pausat spelet för att lugna ner mig lite. Klockan är snart halv tolv och jag spenderar min lördag ensam med ett playstationspel. Ha, tänk om jag hade pojkvän, då skulle vi nog sitta och kolla på någon dålig film han gillar och mysa. Nä, myser så bra själv, har tända ljus och allt! Rosa doftljus och allt.
Seriöst så är det många av mina kompisar som nämner och har en åsikt om att sen mitt senaste förhållande tog slut för två månader sen men ärligt talat så är jag nog för ung för förhållanden. Jag vill ju sitta och spela tv-spel, vara inne på tumblr, fangirla Eli Roth, det är liksom så jag är.
Känner att jag skriver något som ingen kanske egentligen bryr sig om men om mina vänner läser det här(som jag tror ni kommer) så jag mår bra, jag vill inte ha någon partner för jag vet hur bra jag är när jag är själv.

Inga kommentarer: