23 april, 2012

Hobbitfötter

Idag var jag ledig från skolan eller mer exakt så var alla det, hade planerat att börja dagen med att gå till gymmet och sen plugga resten av dagen men vaknade upp med noll ork och kände mig jättesjuk. Så jag har ärligt talat inte gjort något mer idag än att ligga i soffan och äta godis och chips och sovit lite när jag kände för det.
Så himla skönt att bara vara hemma, om det inte var för jag har nationellaprov imorgon så skulle jag nog ha stannat hemma en dag till och samlat energi. Egentligen är skolan rätt överskattad, tycker det är viktigast att gå på föreläsningarna och liknande men sen att få närvaro och att jobba där är inte lika viktigt. Fast jag är en sån person som känner skuld och ånger ifall jag skolkar eller stannar hemma så jag gör det aldrig, dessutom tror jag att efter ett tag skulle jag bli så van med att stanna hemma så jag skulle säkerligen missa en massa viktiga saker i skolan.

Enda vettiga och bra som hänt i dag är att min mamma hjälpte mig att sy in mina svarta jeans så jag känner mig mer bekväm i dem och kan tänka mig använda dem.
Alltså påtal om ingenting, när jag ser mina fötter tänker jag på Frodo, jag har verkligen fötter som en hobbit. Korta, tjocka och skitiga.
Nä men de är rätt söta!

Inga kommentarer: