30 april, 2012

Valborg

Så, det är Valborgsmässoafton ikväll. Har uppfattat det som om de flesta  av mina kompisar ska ut med sina vänner, umgås, dricka och kolla på majbrasor. Själv skulle jag inte ha något emot att göra det men har inga planer eller kompisar att va med(låter väldig ensam haha, sorgligt!) så jag kommer stanna hemma med mina hundar. Mamma och pappa ska iväg så jag funkar lite som en hundvakt då jag är nästan säker på att det kommer vara fyrverkerier ute som skrämma slag på mina hundar.
Tänkte ta och laga något gott till mig själv innan jag tänkte ta och gosa ihop i soffan med hundarna och ha något maraton. Kan inte bestämma mig för att se Sagan om Ringen trilogin eller Matrix trilogin. De båda var länge sen jag såg, vi får se vilken jag bestämmer mig för. Klockan är ju faktiskt inte mer än halv sex så har ett tag på mig att bestämma mig.
Funderar på att nästan baka något och tjocka mig lite, göra en plåt  med muffins eller en kladdkaka. Skulle va gott, men hade ju bestämt mig för att vara nyttig nu fram till sommaren börjar. Svårt, ser både för och nackdelar med det.

Påväg till skolan imorse, svängde förbi Pressbyrån och köpte en latte på vägen - standard i mitt liv. (Åtminstone om jag inte är stressad och har pengar som jag kan spendera på mig)
För att följa mitt liv mer så leta upp sigridsvederoth på Instagram ifall ni har android/Iphone!

Inga kommentarer: