01 maj, 2012

En tisdag som känns som söndag

Idag är det röddag och jag är ledig, det är skönt men känns ändå konstigt. Har verkligen en känsla av att det är söndag och måndag imorgon, vilken skön överraskning när jag inser att det är bara tre skoldagar innan helg igen!
Idag har jag mest varit ute i solen och vilat, min farmor kom förbi hos oss. Så myste lite med henne i solen, jag verkligen älskar min farmor. Min lilla Irmeli, en av de bästa människorna jag vet! Annars har väl inte så mycket hänt, var på gymmet nu vid sex och tränat.
Nu sitter jag och kollar på The Big Bang Theory och chillar i soffan med datorn i knät, känner mig så himla trött och opepp på allt just nu. Har hamnat i en sån period nu, känns lagom bra.

Här en bild på världens finaste Ewan McGregor, bara för jag känner för det.
Bilder piffar upp inläggen och han är ju bara alldeles för fin för att inte få vara med åtminstone en gång!

Inga kommentarer: