15 maj, 2012

I got my head among the clouds and I'll never be free

Första gången på en vecka som jag har tillgång till internet, känns både konstigt och skönt. Jag kanske behövde den här lilla pausen från allt. Fast pausen är ännu inte över, vi får se nästa gång jag har tillgång till en dator med internet.
Jag ska vara ärlig, det är lite för mycket som pågår just nu och jag är inte säker över att jag kan hantera allt, känner mig instabil som satan och var enda liten tanke eller minne kan få mig att sprica inombords. Det är så mycket med skolan, mycket här hemma och mycket som pågår i huvudet på mig. Jag önskar bara att jag kunde lösa åtminstone en av de sakerna som hänger för axeln på mig och trycker ner mig i marken och får mig så låg. Åh, så här låg kan ingen annan bli.
Men tills nästa gång så får ni alla ha det så bra och här får ni en bra låt att lyssna på också när vi ändå håller på!

If you don't feel the way I do it don't matter cause,
I'll never know how you feel but if you do then sure I'd be flattered

Inga kommentarer: