06 juni, 2012

Försenad födelsedagspresent

Igår besökte jag min bror på jobbet för han fyllde 24, gav honom en födelsedags present och hängde där. Gick runt lite i butiken och fastnade för en mobilficka(vad heter det egentligen?) som man har runt halsen och min bror sa att jag kunde få den som en försenad födelsedagspresent för fick ingen när jag fyllde år för några veckor sen. Underbart!
Den är från ett märke som heter Vintage Flamingo, och min kommer alltså från One Off men det borde gå att köpa på andra ställen också! 

Jag tog självklart och passade på att använda den när jag skulle åka och göra några ärenden idag. Hann dock inte ta någon ordentlig outfitsbild när jag var hemma och sen nu när jag kom hem så gick jag ut och joggade direkt och helt enkelt glömde bort att fota! Så en instagrambild får duga idag.
tröja Guns n' Roses
mobilficka Vintage Flamingo
shorts Crocker 
sneakers Converse

2 kommentarer:

Sofia - Mode,foto & personligt sa...

Ha en fin kväll :D

Anonym sa...

Bögslunga brukar man kalla dem