04 juni, 2012

Förstöraren

Varför går veckorna så himla snabbt, hinner inte med ju! Tiden, lugna ner dig nu! Var ju bara tre dagar sen det senast var måndag känns det som. Aja, idag hade jag redovisning på kommunikationen, det gick ju..bra. Eller? Vi improviserade nästan allting, är lättast så. Men tror det gick bra, man börjar nu känna att det inte är så mycket kvar i skolan, är bara filmseminarium imorgon och sen redovisning i samhälle kvar tror jag, nu har man massa tid på sig att göra de sista arbetena verkligen! Skönt, behöver inte stressa något.

Efter skolan så mötte jag upp min mamma och hon bestämde att vi skulle försöka få tag i ett par svarta jeansshorts till mig som jag VERKLIGEN behövde efter att mina som jag har använt ungefär fem gånger i veckan i ett års tid har helt gått sönder och jag har verkligen letat aslänge efter ett par, vill ha höga i midjan, ska vara svarta men gärna lite utvättade och sen ska se sitta bra på och det är svårare än vad man tror att hitta faktiskt och sen hittade jag dessa på JC. 
Åh lyckan! Det är ett par Crocker så kan hoppas på att de håller bättre än mina förra som kom från H&M och som jag har lagat minst fem gånger. Är bara så himla galet nöjd, och inte så farligt dyra heller!
Imorse hann jag ta en dagens outfit-bild också så här får ni den också! Orkade inte med att ha på mig något så speciellt, hade så kort dag ändå.
tröja KISS official
tights Cassandras gamla
kängor Dr Martens
väska från eBay
smycken Glitter, H&M, presenter och secondhand fynd

Inga kommentarer: