23 juni, 2012

"I should have asked you to be mine"

Igår var det super väder med sol och 25 grader i solen, idag är det moln över hela himlen och det regnar. Man är inte så sugen på att gå upp ur sängen idag, åtminstone inte jag så nu har jag legat och kollat på Captain America som var väldigt, väldigt bra! Trodde faktiskt inte det måste jag erkänna. Av nån anledning tyckte jag inte att han alls kände som min sorts superhjälte när jag såg Avengers men jag hade fel! Han har verkligen ett stort hjärta och det är vackert.
(bildkälla)

Ska fortsätta dagen med att ligga i sängen och kolla på filmer nu är tanken. Ska nog kolla på Thor igen, har också Costantine på datorn som jag fortfarande inte sett. PLUS att jag laddar ner Into the wild nu eftersom en kompis(kolla in hans blogg också här) föreslog att jag skulle se den så det ska jag se till att göra! Men det blir nog inte förrän ikväll men då har jag tid att kolla på något annat under dagen.

Har den här låten i mitt huvud också, tycker den är så mysig.

Har börjat gilla The Kooks visst, vet inte hur det hände riktigt dock!

Inga kommentarer: