08 juni, 2012

Klär mig i blått

Känns som om jag är dålig på att blogga men mitt liv har inga ordentliga rutiner nu så glömmer bort att blogga. Jag får sommarlov om en vecka och det börjar bli långtråkigt i skolan och vi har knappt några lektioner. Både skönt och jobbigt, tar ju ett tag för mig att åka in till skolan och då bara ha en lektion eller ens så mycket blir väldigt jobbigt och onödigt kort sagt.
Dessutom så har jag inte orkat sitta vid datorn för har haft något så djävulskt ont i mage/bröst nu i en veckas tid sen jag var på Rebecca & Fionas spelning på Grönan, åkte till doktorn igår för jag har börjat bli förkyld och gör så himla ont när jag hostar. Jag har revbensbrott, kan ni fatta att jag har en spricka i mitt revben? AV LITE TRYCK AV MÄNNISKOR UNDER EN KONSERT. Jag skäms nästan över hur lätt min kropp skadas, tål fan inget utan att bli skadad eller sjuk. 

Aja, så här såg jag ut under dagen:
klänning H&M
mobilficka Vintage Flamingo
väska Fjällröven
sneakers Converse

Självklart så efter ett tag jag kom hem så somnade jag ute på altanen på magen så har bränt ryggen och har väldigt ont i bröstet efter att ha legat mot skadad. Känns inte så kul.
Men något bättre - DET ÄR FREDAG!! Vad jag ska göra vet jag inte ännu, blir väl att kolla på filmer som vanligt och hänga inne på tumblr. Om jag hade tillräckligt med plats på datorn eller på min externa hårddisk så skulle jag ladda ner How I met your Mother men nu har jag ju inte plats för det..Suger.

1 kommentar:

Nathalie sa...

Fiiin klänning!