12 juni, 2012

"Lost my life, lost my dreams, rip the bones from my flesh"

Coca Cola Zero och solbrända ben. 

Denna dag är så ovärd, var i skolan för en redovisning som tog som MAX en kvart sen var det bara att åka hem igen. Hatar såna här dagar fast det är skönt att skolan börjar gå mot sitt slut. Igår var jag ju ledig, imorgon har jag en lektion och sen är jag ledig och sen på fredag har jag skolavslutningen! Har planerat att ha på mig något asfint på skolavslutningen alltså, ska ta och prova lite färg kombinationer till sminket också idag. Sen på torsdag ska jag göra en nagelförlängning så jag får lite snygga sommarnaglar! Kommer göra fransk manikyr men gissar på att jag kommer vilja måla dem med någon fin korallfärg sedan. Och snart åker jag till England!! Så pepp, pratar om det varje dag numera.

På väg till skolan idag lyssnade jag på den här låten tre gånger i rad, bästa låten som någonsin gjorts.

Iron Maiden är verkligen det bästa.
Jag ryser när jag hör de första tonerna och raderna.

1 kommentar:

Sannalitens.se sa...

Svar: Okej :) Nu var det så länge sedan så jag knappt minns vad vi pratade om :p Du kanske inte ens minns mig? :P Hur är läget med dig nuför tiden? Hänt något roligt på sistone? :) Kramar!