16 juli, 2012

Sthlm skyline

Kom tillbaka till Stockholm på riktigt idag, så himla skönt att känna mig hemma på riktigt faktiskt och gå på gator jag känner igen mig på. Men det är konstigt, jag har fortfarande inte vant mig med att vara hemma. Jag önskar jag var i Bournemouth hos mina nyaste vänner som jag har vant mig med att träffa varje dag. Jag saknar dem så mycket men det finns inte så mycket jag kan göra, får helt enkelt bara bita ihop och acceptera att nu är jag i Sverige och så kommer det vara. Det blir nog bättre när jag får träffa mina kompisar igen också. 

Men Stockholm skyline för mina fötter, en till av alla andra nätter
Stockholms natt är dränkt i ljus, det enda jag saknar här nu är du
(Sthlm skyline - Markus Krunegård)

Translate: I got back to Stockholm for real today, it's really nice to be home for real and to walk on my streets like before. But it's also weird, I'm not used to be home yet. I wish I was in Bournemouth with my new friends that I have get used to see everyday. I miss them all so much but it's not much I can do about it, it's just to accept that I'm in Sweden and that it's going to be like this. But it's going to be better when I meet my friends again.

Inga kommentarer: