30 juli, 2012

Storsjöyran, del 2.

 Jag har en så himla många bilder ifrån Storsjöyran så kommer dela upp dem alla i olika inlägg. Börjar nu med bilderna från min kamera på det som jag ansåg som huvudpunkten under hela helgen -
Markus Krunegård.


Stod på första raden med ett leende på läpparna och tårar i ögonen.


Att det spöregnade drog inte ner stämningen det minsta, alla sjöng med och det var magiskt.
Åh herregud Markus, vi förtjänar inte artister som dig.


 Translate: I have alot of photos from the weekend so I'm going to post them in many different posts so I'll now start with the biggest performance(In my optionion) - Markus Krunegård.
...
I was on the first row with a smile on my face and tears in my eyes.
...
That it was raining didn't stop us. Everybody was singing and it was amazing.
Oh God, we don't deserv artists like Markus.

Där lärde jag mig gilla Everybody Hurts
jag lärde mig va luras betyder och hur ont det gör
jag lärde mig att änglar bara finns i snön.

Inga kommentarer: