18 augusti, 2012

"dem här ärren på min kropp är kanske läskiga för dig men det är det vackraste jag har på mig"

Vill börja med att säga att gårdagen var GRYM. Panda da Panda levererar och gör ingen besviken. Alla dansade och såg helt förälskade ut och det är inte konstigt, panda har en sån energi så man kan inte stå still. Här är min nya favoritlåt någonsin, kan knappt sitta still när jag hör den här hemma framför datorn.

Senare på kvällen var det Icona Pops tur på scenen, alltid lika bra de där tjejerna alltså. De slängde upp en så fet remix av Manners, så himla bra, kunde inte låta bli att dansa och hoppa. Men kvällens höjdpunkt är innan Icona Pop körde såg jag och Hanna Fiona(från R&F) på sidan av scenen så vi skriker hennes namn så ser hon oss, vinkar, skickar några slängkyssar och ler, jag dog. Men sen under Icona Pops akt så springer både Rebecca och Fiona ut på scenen och dansar!! Vilken chock, de skulle ju inte spela, lovar att både jag och Hanna hade tårar i ögonen av lycka.
Bästa kvällen på länge helt enkelt.

Translate: I want to start with saying that yesterday was AMAZING. Panda da panda does what he does best, just being awesome. Everybody was dancing and everybody was smiling, but it's not something strange because he has that kind of energy. You can't stand still when he plays.
Later on the night it was time for Icona Pop to take over the stage and they were stunning like always. They played the best remix of Manners that I have ever heard, I was just dancing,  jumping and feeling so happy. But the best part of the night is before Icona Pop we saw Fiona(from Rebecca & Fiona) standing on the side of the stage so we screamed her name and she was smiling and waving toward us and gave us airkisses, it was so amazing. I was so happy. And when Icona Pop was playing both Rebecca and Fiona entered the stage and was dancing with them for a song. I just couldn't believe it, I had tears in my eyes because it was so amazing.
Best night ever or what?

Inga kommentarer: