22 augusti, 2012

En tjej med besatthet av England?

Myste i skolan med min favorittröja idag, den här är verkligen bäst.

Man känner i kroppen att skolan har kommit igång nu, är helt slut. När jag kom hem så åt jag lite mackor till mellanmål och sen gick jag och somna i sängen direkt, sov bara en timme men var så himla skönt. Kanske börjar bli lite sjuk nu igen? Skulle inte förvåna mig och skulle förklara varför jag är så himla trött nu. Har tagit en dusch och ska nu sätta min framför tvn och njuta av ett avsnitt av Sherlock innan jag ska lägga mig och läsa tills jag somnar.

Translate: I'm so tired, it's just because of the school. It takes so much energy! When I got home I fell asleep in my bed, I was only sleeping for one hour but it felt so good. I don't understand how I already can be so tired, I'm maybe starting to get sick? Anyway, I just took a shower and is now going to watch an episode of Sherlock before I go to bed. 

Inga kommentarer: