12 augusti, 2012

Ge mig en natt i drömmarnasstad

Jag är ju en stor filmfantast och igår såg jag Midnight in Paris, jag var mest intresserad av att se den när jag hörde om Tom Hiddlestons lilla roll i filmen men jag fastnade direkt. En sån fin historia om att drömma sig tillbaka i tiden och de visar Paris i ett väldigt vacker ljus. Paris är den vackraste staden jag någonsin har varit i och den här filmen framhäver det verkligen. Gillar ni Frankrike och fransk kultur så skulle jag verkligen tipsa om den här filmen. 

Translate: I think you all know that I'm a big 'filmnerd' and last night I took my time to watch Midnight in Paris, I wanted to see it when I heard about Tom Hiddlestons playing a character in the film but I loved it from the first few minutes. It's such a lovely story about a man who loves Paris and wants to live in a different time. And they show Paris in such a beautiful light, Paris is the most beautiful city I have ever been in and you really get that good feeling by watching this film. If you like France and it's culture then this is the movie for you!

Inga kommentarer: