24 augusti, 2012

Har alltid på mig BOY känns det som numera

tröja BOY London
shorts Crocker
kängor Dr Martens

Jag tror ni inte fattar hur glad jag är över att det är fredag, på riktigt, det är helt sjukt va skönt jag tycker det är. Har myst ner i mig i soffan med datorn i knät, de spöregnar ute men här inne är det fint. Lyssnar på Gnuccis nya album på högsta volym och har tänt några doftljus och njuter av ensamheten. Inte ofta mina föräldrar är borta som jag verkligen bara kan njuta under helgen och inte bry mig om någon annan än mig(och mina hundar självklart som jag har ansvar för). 

Translate: I don't believe anybody understand how good it feels that it's Friday finally. It's so nice and I'm feeling so tired. I'm sitting in my sofa with my computer in my lap and it's raining outside. I'm listening to Gnuccis new album and loving it. I'm enjoying being home all alone, my parents are away for the weekend and it's wonderful to have some time for myself in the house. 

Inga kommentarer: