08 augusti, 2012

Mina dagar.

Jag skriver stortsett aldrig på den här bloggen vad det är jag gör under dagarna. Nu när jag har sommarlov spenderar jag dagarna oftast med att sitta i min soffa, på tvn rullar någon bra serie som The big bang theory undertiden som jag sitter med datorn i mitt knä och spenderar flera timmar inne på tumblr, inne på facebook och framför allt inne på spelet Avengers Alliance(ni borde alla spela det, så himla kul!). Sen efter middagen brukar jag ställa ifrån mig datorn och koncentrera mig mera och kollar på någon film så jag länge har velat se, i nuläget är det en blandning av X-men filmerna och att kolla åter igen på the Hollow Crown. Senare på nätterna ligger jag och läser böcker, läste ut Duff McKagans bok It's so easy som handlar om hans liv, helt klart en läsvärd bok! Har nu börjat med Hemsöborna och ligger annars och läser Henry IV som jag har hittat online. Så jag gör verkligen inte mycket längre, händer att jag umgås med kompisar då och då men är helt enkelt alldeles för trött för det. Är en sån person som gillar att bara sitta hemma och inte göra något speciellt. 
Sen är ju frågan - hur spenderar Ni ert sommarlov?

Min halva outfit från igår.


Translate: I don't write much about how I spend my days so I think I'll do it so you guys know what I actually do. Now when I have a summerbreak I mostly sit infront of the tv, watching The big bang theory or someother good serie while sitting with my laptop in my lap and spending many, many hours on tumblr or on facebook. Actually mostly on facebook with their game Avengers Alliance(if you don't play it, then you should!) After dinner I start watching something that I have been intrested in a while to see, for example the X-men movies or rewatching The Hollow Crown. Later on the nights I lay in my bed and reading books, I have just read Duff McKagans book 'It's so easy' that's about his life and his time in Guns n' Roses, it's really good! I have just started reading Hemsöborna(a famous Swedish book by the famous August Strindberg), it I'm not reading Hemsöborna then I'm reading Henry IV that I have found to read online. So I don't do so much on my days, I hang out with friends sometimes but I'm too tired for that. I like to just sit home and do nothing.

Inga kommentarer: