30 augusti, 2012

Två dagar

Haft två dagar "ledigt" från skolan nu, så himla skönt. Har umgåtts med Ellen och bara tagit det lugnt. Sen går jag en kort dag imorgon och sen är det helg på riktigt, rätt skön vecka det här ändå måste jag säga!
Jag drack precis upp min tredje kopp té för idag och kollade klart på Sherlock för andra gången. Så himla bra serie det där alltså, är helt fast. Älskar att nu när jag har sett den för andra gången så har jag upptäckt mer detaljer i varje avsnitt som jag inte tänkt på förut, kan säkert kolla på det här tusen gånger och hitta nya saker hela tiden känns det som. Är så himla sugen på tredje säsongen kan jag säga er.


Translate: I had two days off school and it was so nice!! I was spending some time with Ellen but mostly just relaxing. Tomorrow I think it's a short day in school and then it's finally Saturday! This have been a really nice week I can tell you. I just finished my third cup of tea and watching Sherlock for the second time. I found so much more details that I haven't notice the first time I saw it, it's amazing, I believe that I could watch it like a million times and always find something new that I have missed before. And I'm so looking forward season three, so excited!

Inga kommentarer: