18 september, 2012

"names get carved in the red oak tree of the ones who stay and the ones who leave"

I lördags såg jag en film som snabbt blev min nya favorit film. Eller, ja, ännu en av mina favoritfilmer(börjar bli en rätt lång lista). Filmen heter Third Star(2010) och är inspelad i Wales, England(en utav de platserna jag vill besöka mest i hela världen, kolla bara på filmen så ser ni hur vackert det är). Vill inte säga för mycket om handlingen för att det känns som om jag skulle förstöra filmen lite då, så kolla bara på den och njut. Kan nästan lova att ni kommer ha tårar i ögonen när filmen är slut, den är fantastiskt fin.

Den här filmen har också ett fantastiskt soundtrack som jag hör hela tiden i min skalle.


Translate: This weekend I saw a film called Third Star that fast became my favourite film(I have a lot of them now..). Third Star is filmed in Wales, England that is one of the few places that I would love to visit, it's so beautiful. I don't want to say too much because it feels like I'm going to ruin the film then for you so just watch it and let yourself fall in love with it.
The film also have a lovely soundtrack that I can't stop listening too.

Inga kommentarer: