20 september, 2012

Trött

Trodde för en sekund där att det var fredag, sen insåg jag att det bara är torsdag och jag har en dag till i skolan innan det är helg. SÅ HIMLA LESS PÅ SKOLAN. Ville bara få det ur mig, det är inte så att lektionerna är tråkiga och svåra eller att jag inte gillar min klass och lärare utan det är bara att jag är så himla trött, jag orkar inte gå på lektionerna. Men bara att kämpa på så är det snart lov igen.
Eftersom det faktiskt är torsdag så kollar jag på Thor, har blivit lite utav en vana. Tröttnar aldrig heller på den filmen så passar bra att se den varje torsdag. Sitter nu och gör lite läxor, är dock så himla trött så känner att jag ska skriva klart det här och sen gå och lägga mig direkt. Imorgon är min tidigaste dag, börjar vid 8:30, fast slutar sen till 12 så det är väl skönt egentligen. Lite jobbigt att gå upp på morgonen bara.

Translate: I was hoping that it was Friday today so I didn't have school tomorrow but I realised that it was Thursday. Sigrid, come on, only one more day before the weekend! I just want to tell you that I'm so tired of school right now, I'm just too tired to care. But it's nothing I can do about it. Sadly. 
But because it's Thursday/THORsday that I watched Thor like every Thursday, it's nice, I never get tired of that film. I'm doing some homework right now but I only want to go to bed, so tired. 

Inga kommentarer: