29 oktober, 2012

Måndag

Det här är helt fantastiskt, jag har höstlov! Så hela den här veckan kan jag bara ta det lugnt och vila och sen på lördag åker jag till London för att shoppa och njuta. Är så himla exalterad, kommer bli så bra!
Började lovet väldigt bra med att några gostjejer kom hit igår och så gjorde vi pizza och kollade på Batman och bara myste en massa. Så himla fint, det var så skönt. Vi umgås nästan bara i skolan och gör seriösa saker tillsammans så det var perfekt att träffas utanför skolan och bara kunna prata om allt och ha lite kul! Älskar min klass så himla mycket, önskar alla hade kunnat få plats hos mig dock igår men eftersom jag bor ute i en skog så går inga bussar på kvällarna så alla behövde en sovplats liksom och då får man inte plats med hur många som helst. Sjukt synd men någon annan gång får det bli av!

Måste säga att det blev ett himla tråkigt väder helt plötsligt med en massa regn och blåst. Men är det höst så är det och jag gillar ju faktiskt när det regnar med det låter så mycket i träden utanför som slår mot huset när det är en sån här vind.

Inga kommentarer: