16 november, 2012

Topp till tå i svarta kläder

Känns som om det var så himla länge sen jag verkligen satt ner och skrev något här på bloggen. Är så himla sjuk och har noll ork, somnar varje dag när jag kommer hem från skolan och sen när jag vaknar på nätterna igen så behöver jag sitta och plugga så jag har ingen tid för bloggen. Ber verkligen om ursäkt för det!
Kan iallafall dela med mig av det jag hade på mig igår, var så himla länge sen jag delade en outfit här.
jacka Barbour
skjorta H&M
jeans Gina Tricot
smycken Vivienne Westwood
tygpåse Markus Krunegård

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker du de är små eller stora i storleken? Funderar på att köpa en barbour men vet inte hur de är riktigt.

Unknown sa...

Skulle säga att de stämmer rätt bra i storlekarna, har två stycken olika jackor från Barbour och jag har dem i samma storlek som jag brukar köpa jackor i. Men skulle säga det bästa är om du kan åka och prova en eller om det finns någon guide på internet med exakt vilka mått det är i jackorna, lycka till