18 december, 2012

Har för första gången i mitt liv handlat på Hollister

Bara för ett par månader sen trodde jag aldrig att jag skulle äga ett plagg från Hollister för jag har varit så anti det utan någon direkt anledning men alla människor förändras och jag har precis köpt mitt första plagg, en kofta. Och i vilken färg? Den mörkaste jag kunde hitta, navy!
Jag är egentligen inte så chockad att jag köper något helt i min smak men jag har haft dessa fördomar mot det här märket för jag tycker det har varit överprisat för deras kvalite och alla deras saker är tråkiga och bla bla bla, men jag hade helt klart fel och jag kommer säkert handlar mer basplagg där för det är inte så dyrt egentligen och jag gillar deras koncept, det är världigt coolt.



Passade på och köpa en body lotion samtidigt som lukter HIMMELSKT. Body lotion och hand krämer är det bästa under vintern, jag blir så himla torr om händerna när jag går ute, spelar ingen roll om jag har vantar eller inte. Denna kommer va helt fantastisk att smörja in sig med för det doftar verkligen sommar.


1 kommentar:

Hanna sa...

De har bra kvalité ju ;) Tröjorna är så jävla sköna. Bra köp Sigge :D