25 december, 2012

Julklappar

Vad är grejen med julklappar ifall man inte ska skryta om vad man fått? Nä skämtar självklart men det känns som vissa älskar att skryta om deras nya iPhones och märkesstövlar på facebook. Och jag är ju inte bättre än någon annan så här var det jag fick som julklappar i år! Är så himla nöjd, känner mig bortskämd. Fast det här är väl sista året som jag får julklappar av familjen, är ju 18 nästa jul och då blir det nog inga presenter. Känns lite tråkigt för jag gillar att få presenter, speciellt om det är något jag verkligen vill ha!

Min mamma tvingade upp mig vid sju i morse, hon ville till Elgigantens mellandagsrea när det började vid åtta för hon hade spanat in en tv som de hade annonserat om. Vi fick tag i tv:n och jag gick och kollade bland filmerna och hittade det enda som jag tycktes fattades bland mina julklappar.

Inga kommentarer: