30 januari, 2013

Onsdags tankar

Känns så konstigt att vara tillbaka i skolan, var hemma med influensan hela förra veckan och stannade hemma idag också. Fick alla böcker och material som jag behöver för att plugga igår så stannade hemma idag, har fortfarande feber och känner mig dålig men kan verkligen inte missa mer av skolan! Har glömt bort hur jobbigt det är att gå i skolan, dels att behöva ha fokus hela dagarna på lektionerna men också att ha människor runt omkring en hela tiden. Är ju rätt asocial av mig, trivs bättre när jag är själv och har ju legat hemma helt ensam i en vecka så nu är det rätt jobbigt att umgås med många människor samtidigt. Vet aldrig när man ska säga något eller vad man ska prata om, är så obekväm runt de flesta. Går rätt bra att umgås med några i klassen men känns alltid som jag gör bort mig och säger konstiga saker. Är bättre på att bara sitta hemma med en kopp te och kolla på Sherlock eller plugga på för mig själv som jag gjorde idag.

x

Inga kommentarer: