17 februari, 2013

10 saker som får mig glad

Imorgon är det måndag igen och jag känner mig mer opepp än vanligt så jag tänker göra en lista på 10 saker som får mig glad just nu och så kanske kommer göra så jag överlever ännu en vecka i skolan.
1. Skyfall släpps på Blu-ray imorgon och jag kommer köpa den direkt när skoldagen är slut
2. Jag vann precis en auktion med ett par nya vårskor till mig från Vivienne Westwood
3. Säger bara Ben Whishaw
4. Efter den här veckan i skolan har jag sportlov och kan sitta hemma framför tumblr och kolla på bra filmer i en vecka

5. Den tredje säsongen av Sherlock kommer någon gång i framtiden

6. Inom en snar framtid kommer jag antagligen bli ägare till en alldeles ny VAIO(måste bara beställa den och det tar emot lite, det ska bli min födelsedags present från mina föräldrar men vill inte beställa så tidigt men min dator har börjat krångla så behöver en ny så snart som möjligt)
7. Jag fyller 18 om bara några månader och det tänker jag fira med att köpa macarons från Ladurée, dricka champagne och äta färska jordgubbar hemma i trädgården
8. I sommar ska jag få åka 'hem' igen till London
9. Det kommer ut massa bra filmer i år som Iron Man 3, Cloud Atlas, The Impossible, The Great Gatsby, The Wolverine och The Hobbit: part 2 för att bara räkna upp några!
10. Att när jag har läst ut Den Äldste har jag fortfarande kvar två böcker i Eragon serien som jag håller på att läsa om nu

x

Inga kommentarer: