10 mars, 2013

Bloggpaus pga datorproblem

Skäms verkligen över att inte ha bloggat den här helgen, brukar annars vara då jag har som mest tid att pyssla ihop outfits på polyvore eller leta efter inspiration på tumblr men grejen är att min dator krånglar(tror jag nämnde de tidigare, den har iallafall bråkat med mig i några veckor nu) och jag blir bara så frustrerad av att sitta vid den så jag lånar min pappas nya packard bell som han köpte förra veckan en hel del men jag kommer mig ändå inte för att göra det jag brukar framför datorn. Eftersom det inte är min så känns det inte bra att sitta inne på alla hemsidor som jag brukar så det enda jag har öppnat på en vecka(dvs på denna dator) är facebook, tumblr och youtube och sen låtit allt det andra va. Det har både varit skönt och lite frustrerande, har ett sånt beroende av socialamedier och jag skäms över det, har iallafall fått en massa andra saker gjorda nu i helgen! Försöker vara positiv, vi får se om jag kommer blogga på som vanligt eller tar en paus tills jag får min egna, nya dator(ska få en på min födelsedag egentligen men kanske kan få den lite tidigare av mina föräldrar). 

Klippte mitt hår i fredags så nu är det kort och friskt igen! Superskönt, dessutom färgade jag det förra helgen så mitt hår är det finare än nånsin.

Inga kommentarer: