02 mars, 2013

Kommer våren i Mars?

Utan att jag ens riktigt har lagt märke till det så är det mars, till min stora lycka har de här första månaderna på året gått rätt snabbt(antagligen för jag har legat hemma och varit dödssjuk större delen). Jag hoppas tiden går lika snabbt nu fram till sommaren men det brukar kännas lättare när våren kommer och det blir varmare och man kan ha tunnare jackor(har faktiskt beställt en ny vårjacka från Babour, lycka! Borde komma nu i veckan) och lättare skor, har blivit riktigt trött på att använda mina Dr Martens och mina Hunters nu i några månader. Ingen fick mig så glad som när jag kunde ha på mig mina nyaste Vivienne Westwood skor innan lovet, då vet man att det börjar bli vår när man kan ha fina, tunna skor! Dessutom blir det lättare nu sista perioden innan sommarlovet för snart är det påsklov och så är det väl en massa helgdagar och studiedagar har jag för mig så man borde kunna klara sig fram tills sommaren kommer! Dessutom fyller jag ju 18 i slutet av maj(herregud vad jag känner mig gammal plötsligt, även om 18 inte är så gammalt så blir jag ju fortfarande "vuxen" nu), det första jag ska göra på natten när jag har fyllt år är att skaffa en CDON användare och beställa hem massa filmer och serier som en liten present till mig själv.
Åh och sen kommer ju sommaren! Sista sommarlovet under gymnasiet och jag ska (antagligen) få spendera den i min favoritstad i världen, dvs. London. Kunde inte va mer exalterad!

Mina favorit 'Pirate boots' som kommer användas flitig nu när våren kommer.

Inga kommentarer: