19 april, 2013

My dear Sixsmith,

Fick ett sånt otroligt trevligt paket idag från England med en bok som jag verkligen har sett fram emot att läsa! Har velat läsa Cloud Atlas sen jag såg den på bio och blev förälskad men har en hel hög med böcker hemma som jag hade planerat att läsa innan jag skulle läsa denna men sen fick jag veta att vi ska läsa en bok och göra en uppsats på den i Engelskan så jag passade då på att beställa hem denna så jag kan läsa den i skolan! Helt perfekt. När jag kom hem la jag mig ner i sängen och läste de första 50 sidorna, så himla bra skriven. Har hört andra som tyckt att början var seg men jag kom in direkt. Jag återkommer väl med vad jag tycker om hela när jag väl är klar med den men jag tipsar ändå om den redan nu! Med tanke på hur bra filmen var så är boken minst lika bra tänker jag.

Inga kommentarer: