26 maj, 2013

Mirakelhunden

Idag fick Millan äntligen komma hem efter en långvistelse hos veterinären, vi var alla så säkra på att det skulle bli slutet men sen blev hennes förmaksflimmer bättre och de kunde utföra operationen! Hon är inte helt frisk ännu men nu är iallafall livmodern borta som hade spruckit och infektionen i hennes kropp borde försvinna snart och samtidigt borde hjärtat bli ännu bättre. Det är bara att hålla tummarna att min älsklings hund blir bättre nu! Är så fantastiskt skönt att ha henne hemma också, hon ligger just nu på golvet nedanför mig och sover. Har flyttat ner mitt täcke till tv-soffan, vill gärna ha lite koll på henne första natten här hemma så ska sova här inatt.

P.S. Jag ber om ursäkt för hur min blogg ser ut just nu. Ville ändra temat och plötsligt funkar det inte att ladda upp en header som är transparent och allt ser bara konstigt ut. Funkade innan så förstår inte varför det inte funkar nu. Fram tills jag har klurat ut vad som har hänt med blogger så får det se ut såhär.

Inga kommentarer: