02 juli, 2013

Kolmården

Idag var min moster och jag på Kolmården och kollade på alla fantastiska djur! Jag har egentligen så mycket att skriva och så många bilder att visa er men jag är helt enkelt alldeles för trött, somnade direkt när jag kom hem och sov i säkert tre timmar innan jag vaknade igen för att äta middag och sen har jag legat framför tv en stund. Och jag såg just att jag har 250(!!!) bilder från idag på min kamera plus säkert 50-100 till på min mobil som jag tog när kameran inte funkade som jag ville(jag borde verkligen gå på någon kurs för min kamera, går säkert att ändra inställningar så de skulle passa bättre för att ta bilder inomhus men jag är helt enkelt alldeles för dålig). Så jag har en del att gå igenom och redigera innan jag kan dela med mig av bilderna!

Inga kommentarer: