01 augusti, 2013

Dag 19.

Idag tog jag och sov ut, sov fram till tolv och sen åt jag lunch i lugn och ro och duschade innan jag gick till skolan. Efter skolan gick jag och Kerstin till St. James Park för att äta middag ute i solen tillsammans. 
Det är så sinnessjukt varmt här nu igen, det var 32 grader och skinande sol men nu framemot kvällen började det bli väldigt skönt ute.

 Jag kände mig rastlös så vi bestämde oss för att ta en liten promenad över till South Bank.

Sedan gick vi över Golden Jubilee Bridge.

Och hamnade till sist på Trafalgar Square där vi åt en varsin glass innan vi åkte hem.
Nu ska jag försöka sova lite tidigt för direkt när skolan slutar så ska jag möta upp Amanda som kommer hit och bor hos mig under helgen! Jag är så exalterad och så glad över att hon kommer och hälsar på! Jag saknar verkligen att prata svenska och jag gissar på att vi kommer ha det galet kul den här helgen. Och sen imorgon kväll får vi gå till någon pub eller till någon park och sätta oss för det är Martins sista kväll i London. Och sedan på lördag tar vi tåget till Brighton för en dag på stranden, jag hoppas verkligen att det blir av nu för jag vill verkligen åka dit innan jag åker hem. Det slog mig nyss att jag faktiskt åker hem nästa lördag, är verkligen inte beredd på det och jag känner mig redan stressad att packa och fixa. Jag vet inte ens hur jag ska få tag i min flygbiljett(har betalat men fortfarande inte fattat SAS och hur man får ut biljetterna) eller vilken tid jag måste åka härifrån. Men jag får ta det lite lugnt, är ju ett bra tag kvar! Och sen är det bara en vecka ledighet och sen börjar mitt sista år på gymnasiet, tiden går alldeles för fort.

Inga kommentarer: