14 september, 2013

In i mörkret ikväll

I onsdags kom Star Trek Into Darkness ut på Blu-Ray här i Sverige och självklart stod jag och hängde på låset till butiken för att köpa den innan jag behöver gå till skolan och nu är det äntligen dags att kolla på den för första gången sen jag såg den på premiären(här kan ni läsa om mina åsikter om filmen). Och jag är bara så himla exalterad över att få se den igen men samtidigt har jag en känsla av att det inte riktigt kommer va lika fantastisk som första gången, men förhoppningsvis kommer jag ha fel! Men innan jag ser den så ska jag självklart se om den första filmen, jag är en sån person som måste kolla om alla filmer i en serie ifall jag ska kolla på dem. Jag kan inte kolla på första Sagan om Ringen utan att kolla vidare direkt och se de andra två direkt efter. Eller som när Iron Man 3 kom ut för nån vecka sen på Blu-Ray(har ingen aning om varför jag glömde skriva om det, jag ber om ursäkt!) så behövde jag kolla på de första två innan jag kunde kolla på senaste filmen trots att jag har se de innan minst 100 gånger och Iron Man 3 bara en gång på bio. 

Inga kommentarer: