09 oktober, 2013

Nytt till hösten

Var igår i Nacka Forum och letade efter en ny vinter/höstjacka och hittade den perfekta på Solo.
Den kommer från ett märke som heter Made in the Shade och den är i ett tjockt, varmt material och har en typisk biker knäppning. Den är lite längre och är super snygg på, både oknäppt och knäppt.
 
På vägen hem åkte jag förbi posten och hämtade ut ett paket, jag och min bror beställde lite nya bandtröjor från eBay affären Lost Mondays.

Bandtröjor är alltid perfekta att ha till vardags, både till kjol eller tajta jeans eller bootcut så är det snyggt och praktiskt! Jag köpte en Black Sabbath och en Guns n' Roses, min bror skaffade en Anthrax och samma Black Sabbath tröja. Blev en glad överrasking att de hade redan kommit, köpte i torsdags och tröjorna skickades i fredags från England, trodde det skulle ta mycket längre tid! De är också väldigt snygga tryck och skönt material.


Inga kommentarer: