04 februari, 2012

Dagens outfit

Så, ännu en dag i det snöiga Sverige.
Klockan är strax över halv ett och jag har fortfarande inte gjort något speciellt. Har hunnit fixa mig dock så tänkte slänga in dagens outfit när jag nu ändå har en blogg.
Linne, kofta, blåa armband Lindex
Halsduk Secondhand



Slänger in en superfin låt också, Janis Joplin är och har länge varit en av mina favorit artister men jag minns specifikt för ett år sen när jag var på Cypern och satt och lyssnade på Janis och kollade ut över det klarblåa havet och kände mig mer som en hippie än nånsin. Jag får såna sköna 70talsvibbar av henne, känns som om jag reser tillbaka i tiden när jag hör henne. Nästan så jag kan känna hettan på Woodstock och New Yorks skitiga gator med alla konstnärer.
Det är fantastiskt kort sagt, har ni själva någon artist som väcker speciella känslor i er?

Inga kommentarer: