04 februari, 2012

Nystart!

Usch och fy, hejsan alla människor!
Var väldigt länge sen jag faktiskt bloggade, men jag insåg att det kan vara ett bra sätt att samla mina tankar och bilder på. Ibland kan man känna ett behov av att skriva något och då kan en blogg passa!
Har egentligen haft denna blogg i säkert tre år, men nystart betyder nystart så radera alla gamla inlägg och ändrade designen för att den ska passa in mera på den jag är nu.

Men en kort presentation då för er nya läsare och er gamla som knappt minns mig;
Jag heter Sigrid, är 16 år gammal från Stockholm. Jag studerar Samhällsvetenskap första året på Vittra gymnasium på Södermalm, jag bor med mina föräldrar och hundar ute på Värmdö men är annars bosatt vid Hornstull strand.
Mina största intressen är musik, djur, kläder och film. Jag älskar "klassisk rock"(d.v.s. 70-, 80- och 90tals) men även modern svenskmusik, inom filmer älskar jag sci-fi som Star Wars och Star Trek och där kommer mitt intresse från rymden ifrån. När det kommer till kläder så älskar jag att matcha och mixa med lite allt möjligt, jag tar inspiration från allt omkring mig och sen uttrycker jag mig själv i kläderna.
Sedan så, ja, djur, jag älskar djur. Alla olika sorters! Jag älskar att kolla på dem, klappa på dem, älska dem, pussa på dem men också rädda dem. Har ett intresse för miljöpolitik och är miljöaktivist kort och gott.
Så det var väl det mesta om mig, hoppas ni känner att ni vill följa min blogg och lära känna mig ifall ni inte redan gör det!


Godnatt allihopa!

Inga kommentarer: