08 februari, 2012

"Där livet är utan refränger känner jag igen mig"

Hejsan människor, jag hoppas att ni mår bra! Jag själv gör det iallafall, trots att jag under början av dagen var väldigt trött och bara allmänt less. Skolan känns väldigt tung och jobbigt just nu måste jag erkänna, har ganska höga krav på mig själv vilket är synd för ibland lever jag inte upp till förhoppningar och då känns skolan bara ännu jobbigare. Men men, vi alla har perioder då vi inte är på topp, det kommer kännas lättare efter ett tag! Det gör det alltid ju och som sagt "Det som inte dödar dig gör dig bara starkare" så motgångar kan ibland även föra med sig något bra. Hursomhelst så blev jag på jätte bra humör efter jag hade slutat, stannade kvar och umgicks med människor och jag kände mig bara sådär meningslöst glad. Hade inte hänt något alls men det bara vände, en sån lättnad! Hoppas det håller i sig bara nu.
Har duschat och målat naglarna, försöker få mig lite piggare. Kvällens planer är att plugga inför en muntlig redovisning inom ekologi som jag har och inför ett Spanskaprov på fredag.
Det är torsdag imorgon, galet hur snabbt veckorna går egentligen!
Sen är det fredag och då släpps Star Wars på 3D bio, åh så sugen att gå, men har varken pengar, biljetter eller någon att gå med. Men får försöka gå och kolla så fort jag kan är planen! Är något så sjukt pepp på den så det inte är sant! Star Wars är och kommer nog alltid vara mina favoritfilmer och chansen att få se de i 3D - det kan jag ju inte missa!

Några dagar gammal bild när solen tittade fram en stund.

Dessutom så måste jag dela med mig av denna låt, Markus Krunegårds nyaste singel Everybody Hurts. Bästa som har släppts i år om du frågar mig!
Blir så himla glad av att höra den, vill bara dansa runt och sjunga med det högsta jag kan.
Att musik kan få en så glad är helt fantastiskt!

Inga kommentarer: