09 februari, 2012

En antik dröm

För första gången på väldigt klär jag upp mig i lolita, en klädstil som ligger mig varmt om hjärtat men som jag har varken haft tid, ork eller mod att klä mig i sen jag började i gymnasiet av någon konstig anledning. Har haft på mig det två gånger tror jag sen jag började. Det är faktiskt inte det minsta okej, måste använda mina underbara klänningar mer! Dessutom så klär jag mig inte i en sån extrem form av lolita, det ser väldigt vardagligt ut och sticker inte ut det minsta i mängden om ni frågar mig. Men jag har klätt mig i mer extrem lolita så det kanske är därför jag tycker det här inte är så uppseendeväckande, men jag kanske har fel. Vad vet jag?








Klänning Alice and the Pirates
Skor Skopunkten
Blus Cubus
Kofta VILA
Halsband köpt i Cypern
Väska Secondhand
Kappa Lindex ("päls"kragen är från en kofta jag har)

Inga kommentarer: